یونی دی

لباس لش بچه گانه

17 فروردین 1402 739 بازدید 2 دیدگاه
لباس لش بچه گانه

لباس لش بچه گانه

امروزه لباس لش بچه گانه یکی از پر طرفدارترین و محبوب ترین لباس ها در میان کودکان و نوجوانان است چرا که دارای جلوه بسیار خاصی است و در تولیدی پوشاک بچه گانه بسیار به این نوع لباس توجه می‌شود. البته قابل ذکر است که خرید لباس بچه گانه لش طرفداران مخصوص به خود را دارد و همه پسند نیست. لباس لش بچه گانه می‌تواند شامل تیشرت لش بچه گانه، شلوارک لش و… باشد. بعضی از افراد استایل لش را با استایل بگ اشتباه می‌گیرند اما بهتر است بدانید که تفاوت های چشمگیری بین این استایل ها وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم درباره لباس لش بچه گانه صحبت کنیم پس تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

شناخت استایل لش

امروزه کودکان تمایل زیادی به استفاده لباس لش بچه گانه دارند و از استایل های کلاسیک و حتی دیگر استایل ها دوری می‌کنند. این کودکان تیپ های خاص لش را بسیار می‌پسندند و ترجیح می‌دهند در مهمانی ها از لباس های لش استفاده کنند. به عقیده آن ها دیگر استایل ها قدیمی شده و مناسب این دوره نیستند.

اگر بخواهیم درباره لباس لش بچه گانه صحبت کنیم باید بگوییم که این نوع استایل دارای مشخصه خاص و منحصر بفردی است. این مشخصه، پوشیدن لباس های بلند و دو یا سه سایز بزرگ تر از سایز اصلی است که می‌تواند جلوه خاصی به شخص بدهد.

زمانی که این استایل به جان مد وارد شد، در ابتدا تنها توسط خوانندگان رپ کشورهای خارجی مورد استفاده قرار می‌گرفت. رفته رفته این نوع لباس به کشور های دیگر هم راه پیدا کرد. علاوه بر بزرگ تر بودن این لباس های شخص نسبت به سایز نرمال افراد، این لباس ها دارای طرح و چاپ های کاملا خاصی هستند که طرفدارن مربوط به خود را دارند.

تیشرت لش

انواع لباس لش

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد لباس های لش دارای نمونه های متفاوتی هستند که به شرح زیرند:

  1. تیشرت لش بچه گانه
  2. شلوارک لش

ویژگی های منحصر بفرد لباس لش بچه گانه

یکی از خصوصیات بسیار مهم این استایل این است که ساختار شکن می‌باشد. اگر به استایل های دیگر دقت کنیم متوجه می‌شویم که در همه استایل ها فیت بودن لباس یک امر بسیار ضروری است. اما در لباس های لش لباس بسیار گشاد و بلند بوده و اصلا فیت بدن نیست. شاید بتوان گفت این ست کاملا ضد اجتماعی بوده و در بعضی موارد جنبه اعتراض نیز دارد و اکثرا کودکان درون گرا از ست های لشی استفاده می‌کنند. اگر از افرادی هستید که به این استایل علاقه دارید باید حتما مشخصات آن را به صورت کامل بشناسید چرا که این استایل قوانین منحصر بفرد خود را دارد و دانستن آن ها می‌تواند جذابیت شما راچندین برابر کند.

بهتر است بدانید که یک استایل لش تنها به معنی استفاده از لباس های گشاد و بلند نیست بلکه شما باید به هماهنگی کلاه، شلوار، تیشرت و… بسیار اهمیت دهید.

شلوارک لش

شلوارک لش یکی از محبوب ترین لباس ها در میان لباس لش بچه گانه است. این شلوارک در ابتدا میان سیاه پوستان طرفداران بسیار زیادی داشت. شاید بتوان گفت سیاه پوستان شلوار و شلوارک لش را انتخاب می‌کردند تا اعتراض خود را نسبت به نژاد پرستی نشان دهند. رفته رفته این شوارک به کشورهای دیگر نیز وارد شد و به یک نوع استایل بسیار خاص تبدیل شد. شلوارک های لش اکثرا دارای فاق های بلند هستند.

تیشرت لش بچه گانه

یکی دیگر از پرطرفدار ترین انواع لباس لش بچه گانه، تیشرت لش بچه گانه است.  همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد تیشرت لش معمولا دو یا سه سایز از سایز اصلی شخص بزرگ تر است و همچنین دارای طرح های بسیار خاصی است. توجه داشته باشید که این نوع تیشرت ها تنها طرفداران خاص خود را دارند. تیشرت های لش به دلیل خنک بودن و بزرگ تر بودن از سایز اصلی، بیشتر در فصل تابستان استفاده می‌شوند.

خرید لباس بچه گانه

امروزه خرید لباس بچه گانه نسبت به سال های گذشته بسیار تغییر کرده است چرا که کودکان تمایل دارند لباس مورد علاقع خود را انتخاب کنند. در حالیکه ممکن است لباس مورد علاقه آن ها با روحیات و سلیقه والدین سازگاری نداشته باشد. در این لحظه است که اختلاف سلیقه ممکن است باعث بروز مشکلات شود.

به عنوان مثال کودکان بیشتر به دنبال خرید لباس لش بچه گانه هستند اما اکثر بزرگ تر ها لباس لش را نمی پسندند. به شما توصیه می کنیم زمان خرید لباس، انتخاب را به خود کودک بسپارید چرا که با این کار اعتماد به نفس کودک بسیار افزایش پیدا می کند.

فروشگاه یونی دی یک عمده فروشی لباس بچه گانه با سابقه لباس کودک در تهران است. این فروشگاه انواع لباس و خصوصا لباس های لش با کیفیت را با بهترین جنس و مناسب ترین قیمت تولید می‌کند. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید لباس مورد نظر خود را انتخاب کرده و به صورت عمده خریداری کنید. 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سلام متن بسیار عالی و کاملی بود. ممنون از شما

2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x