یونی دی

انواع شلوار لی دخترانه

6 تیر 1402 175 بازدید بدون دیدگاه

شلوار لی دخترانه

کلمه جین از یک واژه فرانسوی گرفته شده است. تقریبا از قرن نوزدهم شلوار لی دخترانه پا به دنیای مد گذاشت. شلوار های جین یا لی از دیرباز تا به امروز در بازار وجود داشته اند. یک عمده فروشی لباس بچه گانه نیز همیشه سعی دارد انواع شلوار لی دخترانه با طرح های متنوع را وارد بازار کند. این نوع شلوار ها در ابتدا آنقدر مقاوم بودند که از ان ها به عنوان لباس کارگران استفاده می‌شد. رفته رفته با تغییراتی که در شلوار ها به وجو آمد، این شلوار پا به دنیای مد گذاشت. امروزه مدل شلوار لی بچه گانه، زنانه و مردانه دارای تنوع بسیار زیادی است. بعضی از آن ها بسیار تنگ و چسبان و بعضی گشاد تر هستند به طوری که یک استایل زیبا مانند لباس لش را به وجود می‌آورند. ما در این مقاله قصد داریم درباره انواع شلوار لی هایی که در یک تولیدی پوشاک بچه گانه تولید می‌شود صحبت کنیم.

مدل شلوار لی بچه گانه

شلوار لی بچه گانه مانند شلوار لی زنانه و مردانه نیز دارای مدل ها و طرح های مختلفی است. هر کدام از مدل شلوار لی بچه گانه دارای خصوصیات مربوط به خود است که آن را از دیگر شلوار ها متمایز می‌کند. به عنوان مثال بعضی از شلوار ها گشاد و بعضی تنگ هستند. بعضی دارای قد و فاق کوتاه تر هستند در حالیکه بعضی دیگر دیگر دارای قد بلند و فاق بلندتر هستند. در بعضی مدل ها از شلوار لی دخترانه حتی دمپا بسیار گشاد نیز وجود دارد.

به شما توصیه می‌کنیم برای انتخاب مدل شلوار نظر کودک خود را بپرسید و  در این انتخاب خودتان نیز او را یاری کنید تا مشکلی برای شما پیش نیاید. توجه به نظر کودکان نه تنها باعث افزایش اعتماد به نفس آن ها شده بلکه کودک با خوشحالی شلوار را به تن می‌کند. چرا که در انتخاب نوع شلوار نظر خودرا بیان کرده است.

یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت شلوار لی دخترانه و پسرانه این است که می‌توان آن را به راحتی با هر لباسی ست کرد. انتخاب هر شلواری جز شلوار لی دردسرهایی به همراه دارد چرا که به عنوان مثال نمی‌توان به راحتی هر بلوز یا تیشرتی را با شلوار کتان ست کرد. اما زمان پوشیدن شلوار لی چنین موضوعی وجود ندارد.شلوار لی را می‌توان با انواع تاپ، پلیور، تیشرت، بلوز و… ست کرد و از زیبایی آن لذت برد.

برای مشاهده انواع مدل شلوار لی بچه گانه می‌توانید به سایت یونی دی مراجعه کنید.

انواع شلوار لی

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد شلوار لی دخترانه دارای انواع مختلفی است که بعضی از مهم ترین ان ها به شرح زیر هستند:

  • شلوار لی راسته

این نوع شلوار ها کاملا راستا هستند. به این معنی که پهنای آن ها از بالا  تا پایین به یک اندازه بوده و کاملا صاف هستند. این مدل شلوار بسیار ساده بوده و یک شلوار کلاسیک به حساب می‌آید.  بهخ اطر فرم زیبایی که دارد برای بیشتر اندام ها مناسب است. شلوار های راسته برای افرادی که پاهای کوتاه دارند بسیار مناسب است چون باعث می‌شود پاها کشیده تر به نظر برسد.

عمده فروشی لباس بچه گانه

  • شلوار بوت کات

یکی دیگر از انواع شلوار لی دخترانه، شلوار بوت کات است. این نوع شلوار تا زانو چسبان بوده و از زانو تاقوزک پا به آرامی گشاد می‌شود. قد این نوع شلوار نیز خیلی بلند نیست و تا روی پاها می‌آید. تفاوت این نوع شلوار با شلوار های دمپا گشاد این است که دمپای آن ها خیلی گشاد نیست. افرادی که اندام سیبی شکل دارند می‌توانند این شلوار را بپوشند.

  • شلوار جین بگ

شلوار های بگ بسیار گشاد بوده و دارای قد بسیار بلندی نیز هستند. این نوع شلوار ها می‌توانند یک لباس لش باشند چراکه بسیار گشاد و آزاد هستند. گشادی آن ها از ران تا قوزک پا به یک اندازه است. کمر این نوع شلوار ها می‌تواند کش، دکمه یا زیپ باشد. در چندین سال گذشته این نوع شلوار ها طرفداران بسیار زیادی پیداکرده اند. شلوار بگ را می‌توان با یک مانتو کوتاه به تن کرد. شلوار های نیم بگ نسبت به شلوار های بگ کمی تنگ تر هستند و تن خور بهتری دارند. اما اگر دوستدار لباس لش هستید، شلوار تمام بگ برای شما مناسب تر است.

مشاهده انواع لباس لش در سایت تولیدی پوشاک بچه گانه یونی دی.

تولیدی پوشاک بچه گانه

  • شلوار دمپا گشاد

یکی دیگر از انواع شلوار لی دخترانه، شلوار دمپا گشاد است. همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد این شلوار مشابه شلوار های بوت کات است اما با این تفاوت که دمپا گشاد تری دارند.

  • شلوار لوله تفنگی

این نوع شلوار کاملا جذب و تنگ بدن هستند. البته میزان تنگ و چسبان بودن این شلوار از قسمت زانو تا مچ بسیار زیاد است و در قسمت باسن و ران کمی آزادترند.

  • شلوار مام استایل

فاق این شلوار تقریبا بلند است و به همین دلیل فرم پاها را زیباتر نشان می‌دهند. زمانی که شلوار مام استایل به بازار وارد شد ابتدا به دلیل راحتی، بیشتر توسط مادران مورد استفاده قرار می‌گرفت. اما امروزه جوانان نیز این نوع شلوار را به تن می‌کنند. کمری شلوار مام استایل می‌تواند به هر صورتی (کش، دکمه یا زیپ) باشد. قابل ذکر است که این نوع شلوار بیشتر مناسب افراد قد بلند است.

  • شلوار مام فیت

مدل این نوع شلوار به این صورت است که در قسمت ران و باسن گشاد بوده و کم کم در قسمت ساق پا و مچ، کمی تنگ تر می‌شوند. قد این شلوار در اندازه های مختلف در بازار موجود است.

  • شلوار سه ربع

یکی دیگر از انواع شلوار لی دخترانه، شلوار سه ربع است. قد این شلوار کمی بالاتر از مچ پا می‌باشد. از این شلوار می‌توان در مهمانی ها و یا دورهمی های دوستانه استفاده کرد. در فصل تابستان با یک صندل و یا در فصل زمستان با یک نیم بوت زیبا می‌توان این شلوار را به تن کرد و از زیبایی آن لذت برد.

شما می‌توانید انواع شلوار لی دخترانه را در تولیدی پوشاک بچه گانه یونی دی مشاهده کنید.

  • شلوار پاکتی

پارچه این نوع شلوار در قسمت پایین (مچ) کمی با سمت بالا تا خورده است. مدل شلوار های پاکتی تقریبا راستا بوده و مناسب همه اندام هاست.

عمده فروشی لباس بچه گانه

یک عمده فروشی لباس بچه گانه خوب باید بتواند انواع لباس ها را با کیفیت مناسب تولید و وارد بازار کند. تولیدی یونی دی یکی از بزرگ ترین تولید های لباس بچه گانه در کشورمان است. شما می‌توانید انواع لباس ها و به خصوص انواع شلوار لی دخترانه را در این سایت جست و جو کرده و خریداری کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x