یونی دی

لباس دخترانه

7 بهمن 1401 206 بازدید

لباس کودک تهران

خرید لباس بچه گانه دخترانه کودک بسیار شیرین اما سخت است. زمانی که قصد خرید لباس کودکانه دارید باید به نکاتی توجه کنید تا یک انتخاب بسیار عالی داشته باشید. خرید اینترنتی لباس کودک نیز قواعد خاص خود را دارد. برای خرید لباس کودک تهران باید به یک فروشگاه اینترنتی لباس بچه بسیار معتبر و یا تولیدی پوشاک بچه گانه مراجعه کرده تا انتخابی درست داشته باشید.

زمانی که والدین برای خرید لباس کودکانه اقدام می کنند نگرانی هایی درباره جنس لباس و سایز آن دارند. والدین می خواهند لباس با کیفیت را با جنس بسیار عالی و قیمت مناسب برای کودکان خود خریداری کنند. قابل ذکر است که بعضی کودکان برای خرید لباس همکاری نکرده و یا حتی بعضی از ان ها آنقدر کوچک هستند که نمی توانند لباس را پرو کنند. همین امر باعث می شود خرید لباس کودکانه بسیار مشکل تر شود. اگر می خواهید یک خرید عالی برای کودک خود داشته باشید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خرید اینترنتی لباس کودک

اگر می خواهید برای خرید اینترنتی لباس کودک اقدام کنید بهتر است از یک فروشگاه معتبر لباس کودک تهران، لباس مورد نظر خود را خریداری کنید تا دچار پشیمانی نشوید. اما اگر می خواهید به صورت حضوری این کار را انجام دهید بهتر است خصوصیاتی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال باید حتما لطافت پارچه را در نظر بگیرید. بیشتر بچه ها لباس هایی که زبر و ضخیم هستند را دوست ندارند و به تن نمی کنند. سعی کنید برای کودکان و به خصوص برای نوزادان لباس های لطیف و نرم خریداری کنید. چرا که ممکن است لباس به بدن آن ها آسیب وارد کند.

لباس هایی که دارای پارچه های نخی هستند معمولا لطیف تر بوده و با پوست کودکان سازگاری بیشتری دارند.

نکته دیگری که برای خرید لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه باید به ان توجه کنید این است که حتما باید به نحوه دوخت و درز های لباس توجه کنید. لباس هایی که درزها و دوخت مناسبی نداشته باشند خیلی زود پاره می شوند و از بین می روند. لباس ها با دوخت مناسب ماندگاری بیشتری خواهند داشت و با شست و شوی لباس پاره نخواهند شد.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که بعضی لباس ها دارای گیپور هستند. شاید بعضی کودکان به خصوص دختران به این لباس ها علاقه زیادی داشته باشند. بهتر است این لباس ها را برای کودک خود خریداری نکنید چرا که ممکن است باعث حساسیت و قرمز شدن و در نهایت خارش بدن کودک شود.

همچنین سعی کنید لباس های بند دار و یا ریش ریش برای کودکان و به خصوص برای نوزادان خریداری نکنید چرا که ممکن است کودک این بند را بجود و یا در بعضی موارد حتی دیده شده بند لباس باعث خفگی کودک شده است.

لباس بچه گانه دخترانه

فروشگاه اینترنتی لباس بچه

 

برای خرید لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه می توانید به سایت یونی دی مراجعه کنید که یکی از بهترین فروشندگان لباس کودک تهران هستند. این سایت یک فروشگاه اینترنتی لباس بچه با مجموعه ای از با کیفیت ترین لباس کودکانه است. اگر به لباس های داخل بازار نگاهی بیندازید متوجه می شوید که بعضی از لباس ها دارای پارچه هایی از جنس پلاستیک هستند. به شما توصیه می کنیم از این لباس ها برای کودک خود خریداری نکنید چرا که بسیار نامرغوب هستند و حتی ممکن است برای بعضی کودکان حساسیت به وجود بیاورد.

یک لباس خوب باید دارای 97 درصد پنبه و حداکثر سه درصد غیر پنبه باشد. این سه درصد به خاطر این است که لباس حالت کشسان داشته باشد. همه لباس های فروشگاه یونی دی با نخ پنبه هستند و توسط فروشگاه تولید می شوند. لباس های فصل سرد مانند این لباس از جنس دورس دو نخ پنبه هستند که بسیار با کیفیت و گرم است. همان طور که گفته شد فروشگاه یونی دی یکی از بهترین تولیدی پوشاک بچه گانه و لباس کودک تهران است.

اگر بخواهیم درباره این لباس صحبت کنیم باید بگوییم لباس مورد نظر دارای جنس دورس دو نخ پنبه است. این لباس در سه رنگ بنفش، گلبهی و لیمویی وجود دارد. برای سفارش این لباس می توانید آن را به صورت عمده و در پک های شش تایی خریداری کنید. این لباس مخصوص فصل سرد سال بوده و می تواند برای دختران زیبا یک استایل جذاب را به وجود بیاورد. همچنین این لباس دارای چاپ با دوام و گلدوزی پولک است که زیبایی لباس را چندین برابر بیشتر کرده است.

مشخصات لباس

رنگ بندی: بنفش، گلبهی، لیمویی

جنس: دورس دو نخ پنبه

دارای چاپ با دوام و گلدوزی پولک

کد 461: سایز 40-45

کد 462: سایز 50-55

قابل سفارش به صورت پک شش تایی