یونی دی

شلوار لی تک | شلوار لی دخترانه

16 اردیبهشت 1402 357 بازدید

شلوار لی دخترانه

اگر به لباس پوشیدن دختر بچه ها دقت کنیم متوجه می‌شویم که آن ها نسبت به پسران بیشتر به تنوع لباس های خود اهمیت می‌دهند. دختر بچه ها دوست دارند همیشه ظاهری آراسته و جذاب داشته باشند. یک شلوار دخترانه شیک مانند شلوار لی دخترانه می‌تواند زیبایی استایل دختران را چندین برابر کند. توجه داشته باشید که جنس لباس کودکان و به خصوص شلوار بچه گانه دخترانه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که پوست ان ها بسیار لطیف و حساس است پس سعی کنید در انتخاب خود بسیار دقت کنید.

حتما دقت کنید که از تولیدی هایی لباس تهیه کنید که در تولید شلوار لی دخترانه یا پسرانه از نخ و پنبه استفاده می‌کنند. این امر به این خاطر است که لباس هایی که از نخ و پنبه تولید می‌شوند بهترین لباس ها برای کودکان با پوست حساس هستند و حساسیت کمتری را برای کودک دلبند شما به وجود می‌آورند. شلوار لی دخترانه دارای تنوع بسیار زیادی است که در مطالب پایین تر به آن ها اشاره خواهیم کرد.

انواع شلوار لی دخترانه

همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد شلوار لی دخترانه دارای تنوع بسیار زیادی است که به شرح زیر هستند:

شلوار بچه گانه دخترانه کمرکش

به طور قطع می‌توان گفت این نوع شلوار یکی از بهترین انتخاب ها برای کودکان است و یک مزیت به حساب می‌آید. شلوار های دیگر که دارای کمری های دکمه ای هستند ممکن است باعث آزار کودک شما بشوند و کودک در آن ها احساس راحتی نکند. شلوار های کمر کش بسیار راحت هستند و کودک می‌تواند درون ان ها احساس راحتی داشته باشد. نکته دیگر این که پوشیدن و دراوردن این شلوار نیز بسیار راحت است و حتی خود کودک نیز می‌تواند این کار را انجام دهد.

شلوار دخترانه شیک

شلوار دخترانه کمر دکمه ای

این نوع شلوار ها دوختی مشابه با شلوارهای کمر کش  دارند تنها با این تفاوت که دارای یک زیپ در جلوی شلوار و همچنین دکمه ای روی کمری شلوار هستند. این نوع شلوار ممکن است برای کودکان زیاد خوشایند نباشند چرا که  در ان ها احساس راحتی ندارند. همچنین پوشیدن و درآوردن شلوار های دکمه ای برای کودکان بسیار مشکل است و این کار باید بیشتر توسط بزرگ تر ها انجام شود.

شلوار دخترانه شیک زاپدار

زمانی که شلوار های سنگ شور شده و زاپدار به بازار راه پیدا کردند، توانستند محبوبیت زیادی در بین جوانان و کودکان به دست بیاورند. به همین دلیل بود که تولید شلوار لی دخترانه زاپدار روز به روز افزایش یافت. طراحی این نوع شلوار ها با شلوار های بزرگسالان تقریبا یکی است و می‌تواند جلوه خاصی به استایل کودکان بدهد.

 شلوار بچه گانه دخترانه ساس بند دار

یکی دیگر از انواع شلوار لی دخترانه، شلوار ساس بند دار است. این شلوار ها دارای ساس بند بوده به طوریکه یک دکمه روی کمری آن ها وجود دارد که ساس بند را به شلوار متصل می‌کند. اگر نگران شل شدن و جدا شدن ساس بند از شلوار هستید بهتر است به شما بگوییم که این نگرانی کاملا بی مورد است چرا که ساس بند برای شلوار طراحی شده و به راحتی از آن جدا نمی‌شود.

به شما توصیه می‌کنیم که اگر تمایل دارید برای کودک خود از ساس بند استفاده کنید بهتر است شلوار های ساس بند دار خریداری کنید. ساس بند های گیره ای ممکن است پس از مدتی گشاد شده و از شلوار جدا شوند اما شلوار های ساس بند دار که با دکمه بسته می‌شوند به راحتی شل نمی‌شوند. نکته قابل توجه دیگر این است که اکثرا ای نوع شلوار ها با ساس بند ست هستند.

خرید شلوار دخترانه شیک

شلوار زیبایی که مشاهده می‌کنید یکی از انواع شلوار لی دخترانه زاپدار است. این شلوار بسیار زیبا دارای تن پوش بسیار عالی است که می‌تواند جذابیت استایل کودک شما را چندین برابر کند. همان طور که در مطالب بالاتر گفته شد بهتر است برای کودکان شلوار کمر کش خریداری کنید تا احساس راحتی بیشتری در ان داشته باشند. این شلوار دارای کمر کشی است که بسیار مناسب کودکان است. البته اگر با دقت تر به آن نگاه کنیم یک دکمه و جای زیپ به صورت نمادین در جلوی ان قرار داده شده است.

این شلوار برای دختران بسیار مناسب بوده و از تولیدی های فروشگاه یونی دی است. پارچه آن گرم بالا بوده و به همین دلیل است که این شلوار بیشتر مناسب مهمانی هاست. جنس این شلوار بسیار با کیفیت بوده و هیچ گونه حساسیتی را برای کودک شما به وجود نخواهد آورد بنابراین والدین با خیال راحت می‌توانند این شلوار زیبا را از فروشگاه یونی دی خریداری کنند. همچنین می‌توانید به قسمت فروشگاه مراجعه کرده و انواع پوشاک دخترانه و پسرانه با کیفیت را خریداری کنید.

مشخصات لباس

پارچه گرم بالا مناسب مهمانی

زاپ دار

پارچه با کیفیت ایرانی

کد 543

سایز 50-55-60-65-70-75

پک شش تایی