یونی دی

شلوار لی تک | شلوار لی پسرانه بچه گانه

16 اردیبهشت 1402 187 بازدید

شلوار لی پسرانه بچه گانه

با ورود شلوار لی به دنیای مد، تحولی بسیار عظیم در دنیای مد به وجود آمد. به طوریکه شنیده شده است تاریخ مد به دو دسته تقسیم شده است. یکی  قبل از وجود شلوار لی و دیگری بعد از ورود شلوار لی. تاثیری که شلوار لی در دنیای مد به وجود آورد هیچ پارچه یا لباس دیگری نداشت. زیبایی شلوار لی باعث شد خیلی زود کودکان نیز به این لباس علاقه پیدا کنند. شلوار لی پسرانه بچه گانه را می‌توان هم در مهمانی ها و هم در خیابان استفاده کرد. با وجود اینکه قیمت شلوار لی بچه گانه پسرانه در همان زمان های ابتدایی تقریبا زیاد بود اما خرید شلوار لی پسرانه بسیار رواج پیدا کرد. در این متن از تولیدی پوشاک بچه گانه یونی دی می‌خواهیم درباره شلوار لی پسرانه بچه گانه که مشاهده می‌کنید صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

خرید شلوار لی پسرانه

آیا تا به حال زمان خرید شلوار لی پسرانه با خود فکر کرده اید که چرا رنگ پشت و روی آن با همدیگر متفاوت است؟

اگر با دقت به پشت شلوار لی نگاه کنید متوجه طرح مورب در پشت پارچه خواهید شد. اما آیا با خود فکر کرده اید که چرا روی شلوار آبی و پشت آن سفید رنگ است؟ بهتراست بدانید که نخی که شلوار لی پسرانه بچه گانه با آن تولید می‌شود در یک طرف رنگ آبی و در طرف  دیگر بی رنگ است. به همین دلیل است که در پشت و روی شلوار دارای دو رنگ متفاوت است.

شلوار لی مناسب همه فصل ها

اکثر پسر بچه ها حداقل یک بار شلوار لی خریداری کرده اند. امروزه هیچ محدودیتی در رنگ و طرح شلوار لی پسرانه بچه گانه وجود ندارد. بهترین خصوصیت شلوار لی این است که برای همه سنین مناسب است. همچنین اینکه می‌توان در همه فصول این شلوار را به تن کرد و استایلی زیبا به وجود آورد.

قیمت شلوار لی بچه گانه پسرانه

انواع شلوار لی پسرانه

شلوار لی دارای انواع مختلفی به شرح زیر است:

 شلوار اسلیم

اسلیم به شلواری گفته می‌شود که در قسمت ساق پا کمی تنگ هستند.به همین دلیل شلوار اسلیم فرم زیباتری به پای شما می‌دهد. البته قابل ذکر است که شلوار اسلیم در قسمت ران کمی آزاد تر و راحت تر است. این نوع شلوار را می‌توان در دورهمی های دوستانه به تن کرد و از زیبایی آن لذت برد.

شلوار اسکینی

شلوار اسکینی به شلواری گفته می‌شود که کاملا جذب بدن است. این شلوار دارای الگوی جدید تری نسبت به شلوار های اسلیم است. زمان خرید شلوار اسکینی دقت کنید که زیاد تنگ و جذب بدن نباشد چرا که ممکن است این موضوع برای خیلی از افراد ناخوشایند باشد. دقت داشته باشید که از این شلوار برای مدت طولانی در روز نمی‌توان استفاده کرد.

شلوار مخروطی

یکی دیگر از مدل های شلوار لی پسرانه بچه گانه، شلوار مخروطی است. برش این شلوار تقریبا شبیه به شلوار راسته است با این تفاوت که شلوار مخروطی در قسمت ساق کمی تنگ تر است. در واقع می‌توان گفت شلوار مخروطی طرحی بین شلوار راسته و شلوار اسلیم دارد. به شما توصیه می‌کنیم اگر برای مدت طولانی قرار است این شلوار را به تن کنید حتما شلوار مخروطی را انتخاب کنید.

تولیدی پوشاک بچه گانه یونی دی یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان شلوار لی بچه گانه در شهر تهران است.

شلوار مام استایل

سال های زیادی است که شلوار های مام استایل به بازار وارد شده اند. با وجود این مساله نه تنها از طرفداران این شلوار کم نشده است یلکه هنوز هم شلوار مام استایل طرفداران زیادی دارد. شلوار مام استایل در قسمت بالایی شلوار کاملا گشاد و آزاد است اما پایین شلوار تنگ می‌شود. این شلوار را می‌توان با تیشرت یا پیراهم های نخی ست کرد و زیبایی استایل خود را چند برابر کرد. اگر از طرفداران استایل کلاسیک هستید بهتر است شلوار مام استایل به تن کنید.

شلوار لی راسته

یکی از پرطرفدارترین شلوار لی پسرانه بچه گانه، شلوار راسته است. برش این نوع شلوار از بالا تا پایین به یک اندازه و کاملا یکدست است. این شلوار مناسب تمامی سنین است. شلوار راسته را حتی می‌توان در مسافرت ها یا محل کار نیز پوشید چرا که با آن اصلا احساس خستگی نخواهید کرد.

قیمت شلوار لی بچه گانه پسرانه

اگر می‌خواهید از قیمت شلوار لی بچه گانه پسرانه آگاه شوید بهتر است به سایت تولیدی پوشاک بچه گانه یونی دی مراجعه کنید. شلواری که در تصویر مشاهده می‌کنید دارای طرح بسیار زیبا روی شلوار است. کمر کش بودن این شلوار باعث راحت تر پوشیده شدن شلوار شده و کودک درون آن احساس راحتی بیشتری می‌کند.

با کمی جست و جو در این سایت انواع شلوار لی پسرانه بچه گانه را با قیمت بسیار مناسب پیدا خواهید کرد. تمامی اجناس موجود در سایت یونی دی دارای کیفیت بسیار عالی نیز هستند.با یک بار خرید از ما حتما از مشتریان همیشگی ما خواهید شد.

مشخصات لباس

پارچه گرم بالا مناسب مهمانی

گلدوزی و تیکه دوزی

پارچه با کیفیت ایرانی

کد 544

سایز 50-55-60-65-70-75

پک شش تایی