یونی دی

بلوز و شلوار دخترانه دو خرگوش | بلوز شلوار پاییزه بچه گانه

24 بهمن 1401 275 بازدید
بلوز شلوار پاییزه بچه گانه

خرید بلوز شلوار پاییزه بچه گانه

با سپری کردن روزهای آخر ماه شهریور و رسیدن به مهر ماه کم کم والدین به فکر خرید بلوز شلوار پاییزه بچه گانه می‌افتند. والدین لباس هایی را خریداری می‌کنند که مناسب فصل پاییز است. خرید لباس دخترانه و پسرانه پاییزی باید با دقت انجام شود تا کودک دچار سرما خوردگی نشود. به عنوان مثال شلوار دخترانه و پسرانه باید کاملا ضخیم باشد. ما در این مطلب می‌خواهیم درباره یکی از لباس های پاییزه تولیدی لباس بچه گانه یونی دی صحبت کنیم. پس اگر قصد خرید این لباس را دارید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

خصوصیات بلوز شلوار پاییزه بچه گانه

همان طور که همه ما می‌دانیم فصل پاییز فصلی است که هزاران رنگ در آن وجود دارد. زیبایی رنگ های این فصل چشم را می‌نوازد. دو رنگ شاد و زیبای قرمز و زرد از رنگ های معروف این فصل هستند که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. خرید لباس های پاییزی با این رنگ ها می‌تواند سبک خاصی به استایل کودکان بدهد.

بلوز شلوار پاییزه بچه گانه باید دارای یافتی سبک و راحت باشد تا کودکان در آن احساس راحتی کنند. شلوار های ضخیم تر مثل شلوار مخمل نیز می‌تواند برای مهمانی ها و بیرون مناسب باشد. شال و کلاه های ضخیم و یا حتی بافت هم می‌تواند مناسب این فصل باشد.

انتخاب رنگ برای خرید لباس دخترانه پاییزی

برای انتخاب رنگ در زمان خرید لباس دخترانه پاییزی باید نکاتی را در نظر گرفت. بعضی از رنگ ها دارای جلوه خاصی هستند و برای فصل پاییز بسیار مناسبند. دقت داشته باشید که پوشیدن لباس هایی متناسب با رنگ های فصل پاییز باعث زیباتر و جذاب تر شدن کودک شما می‌شود. حتی می‌توان گفت بعضی از خصوصیات کودک با انتخاب رنگ لباس مشخص می‌شود.

رنگ بنفش

رنگ بنفش تیره در روزهای پاییزی بیانگر اعتماد به نفس بالا در کودکان است. به گفته روانشناسان انتخاب رنگ بنفش تیره توسط کودک نشان از قدرت تصمیم گیری بالای او دارد. رنگ بنفش یکی از محکم ترین رنگ ها در فصل پاییز است و حس اقتدار به کودک می‌دهد.

رنگ نارنجی

یکی دیگر از شاد ترین و پراستفاده رنگ ها برای انتخاب بلوز شلوار پاییزه بچه گانه، رنگ نارنجی است. بعضی از کودکان دارای انرژی بسیار بالایی هستند و تمایل دارند لباس هایی با رنگ های بسیار شاد مانند نارنجی به تن کنند.

رنگ زرد

با شروع شدن فصل پاییز کم کم برگ ریزان نیز شروع می‌شود. همه برگ ها به زمین ریخته و رنگ پس زمینه خیابان ها زرد می‌شود. این رنگ نیز جز یکی از رنگ هایی می‌باشد که همیشه مورد پسند همه تولید کنندگان و حتی مصرف کنندگان است. کودکانی که قادرند با طبیعت اطراف خود هماهنگی بالایی داشته باشند، بیشتر در فصل پاییز رنگ زرد را برای خود انتخاب می‌کنند.

نکات خرید لباس پاییزی بچه گانه دخترانه

برای خرید بلوز شلوار پاییزه بچه گانه باید به نکاتی توجه کرد و طبق آن ها لباس پاییزی را خریداری کرد. همان طور که همه ما می‌دانیم تنوع لباس برای دختران از پسرها خیلی بیشتر است. زمان خرید لباس پاییزی باید دقت داشته باشید که ضخامت لباس به اندازه کافی باشد. لباس پاییزه نباید نازک باشد چون باعث می‌شود بدن کودک یخ کرده و دچار سرما خوردگی شود.

به عنوان مثال شلوار دخترانه باید مانند مخمل باشد تا ضخامت کافی داشته و گرمای بدن کودک را تامین کند. همچنین بلوزی که برای کودک خریداری می‌کنید هم باید دارای آستین های بلند باشد تا سرما سیستم ایمنی بدن او را ضعیف نکند و دچار سرما خوردگی نشود.

یکی دیگر ازنکات توجه به رنگ لباس است. رنگ های شاد و متناسب با فصل پاییز می‌تواند در روحیه کودک اثر کاملا مثبتی داشته باشد. استفاده از رنگ های شاد باعث شاداب تر شدن کودک خواهد شد.

تولیدی لباس بچه گانه

بلوز شلوار پاییزه بچه گانه که در این صفحه مشاهده می‌کنید از تولیدی لباس بچه گانه یونی دی است. جنس این لباس دورس دو نخ پنبه می‌باشد که بسیار مناسب فصل پاییز است. بلوز و شلوار دخترانه که دو خرگوش روی آن قرار گرفته برای کودکان بسیار زیبا و دلرباست. رنگ این لباس نیز بنفش تیره بوده که کاملا مناسب فصل پاییز است.

چاپ لباس بسیار بادوام است و بر اثر شست و شوی مکرر از بین نخواهد رفت. این لباس در سه رنگ بنفش، گلبهی و لیمویی در تولیدی یونی دی موجود است که شما بر اساس سلیقه خود می‌توانید آن ها را انتخاب و به صورت عمده خریداری کنید.

مشخصات لباس

رنگ بندی: بنفش، گلبهی، لیمویی

جنس: دورس دو نخ پنبه

چاپ با دوام و گلدوزی 

کد 482: سایز 30-35

کد 483: سایز 40-45

قابل سفارش به صورت پک شش تایی